reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Majko Polc

Majko Polc

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..výstižné sú iba tri slová: blázon, blázon a blázon!ShoutBoard od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  Moja maličkosťAll about LoveZo života starcaTrepaninkyŠpeciálna pre TebaFantázia v pohybeGod's movement

reklama

All about Love

Možno som staromódny...(ale šťastný)

Majko Polc

Možno som staromódny...(ale šťastný)

V dobe keď slovo sex už nie je tabu a aj deti v škôlke ho už vedia skloňovať, chcem šepkať davu, ktorý kráča proti mne a kričí: sa zobuť, je moderná doba!, (šepkám:) ...,ale ja som naozaj šťastný.

  • 22. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 938x
Hnev

Majko Polc

Hnev

Tak málo poznaný a tak často používaný.

  • 18. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 838x
  • 0
Dr. Hič alebo muži slabšie pokolenie

Majko Polc

Dr. Hič alebo muži slabšie pokolenie

Zopár mojich priateľov mi vyčítalo, že som dávno nenapísal žiadny článok. Tak sa snažím napraviť to.

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 338x
  • 18
Debut alebo Láska inak

Majko Polc

Debut alebo Láska inak

Všeobecne sa hovorí, že ten prvý článok by mal byť ten naj, ten ktorý si navždy zapamätáte. Ten prvý by mal byť ten top. Chcete sa zablysnúť a ukázať pred ostatnými a nechcete sa zapísať ako outsider. Podľa prvého článku budú predsa posudzovať aj tie ostatné. Stačí, že vám nevyjde ten prvý a ste v keli, môžete písať koľko len chcete dobrých článkov ale žiaľ, ten prvý nebol naj. Darmo! Debut je debut, tak dúfam, že to nepokazím.

  • 8. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 249x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu