reklama

Debut alebo Láska inak

Všeobecne sa hovorí, že ten prvý článok by mal byť ten naj, ten ktorý si navždy zapamätáte. Ten prvý by mal byť ten top. Chcete sa zablysnúť a ukázať pred ostatnými a nechcete sa zapísať ako outsider. Podľa prvého článku budú predsa posudzovať aj tie ostatné. Stačí, že vám nevyjde ten prvý a ste v keli, môžete písať koľko len chcete dobrých článkov ale žiaľ, ten prvý nebol naj. Darmo! Debut je debut, tak dúfam, že to nepokazím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu
(zdroj: www.dayspring.com)

Láska už nie je to čo bývala. Viete, rozmýšlal som, čo ja robím dosť často. Zistil som čo je ozajstná láska. Teda si to aspoň teraz myslím. Predstav si situáciu : Je osoba, ktorú máš strašne rád, keď si s tou osobou, je ti hrozne dobre, zabúdaš na všetky problémi, cítiš sa tak uvoľnene ako s nikým iným. Jednoducho, povedzme, je to osudová osoba. Netrvá dlho a s tvojej strany prichádza zaľúbenie. Ale na druhej strane nie. A čo je ešte horšie tá osoba má rada niekoho úplne iného a neskôr sa dajú dokopy a neskôr aj zosobášia. Povieš si,nešťastná láska! A možno nie?! Vieš a práve tu môže začať opravdivá láska. Láska, ktorá nie je sebecká, Láska, kde umiera moje "JA". Láska je v tom, že prežívaš šťastie s toho, že tá milovaná osoba je šťastná. Keď sa ona raduje raduješ sa aj ty, keď ona smúti, smútiš aj ty. Láska je to, keď vidíš tvoju milovanú osobu s človekom, ktorého má ona rada a dokonca sa tešíš s toho, že je tvoja milovaná osoba šťastná s tým človekom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Asi trochu komplikovane povedané. Keby som to mal dať do príkladu, tak by som povedal: Je dievča, ktoré je môjmu srdcu blízke, ale skôr než sa ja spamätám so svojho zaľúbenia, ona chodí s iným chalanom, možno aj mojim dobrým priateľom. Ale ja s toho nebudem zranený! Čudné že? Ale budem sa s toho radovať, že je šťastná s tým chalanom. Budem ju dokonca v tom podporovať a tešiť sa s toho.

Ja viem, určite si povieš, že je to čudné a nepochopiteľné, ale toto je podla mňa pravá láska. Ale ak mám byť úprimný, asi ťažko uskutočniteľné. Viem, že keď toto čítaš určite krútiš hlavou. Nie, žiadny vtip, iba pravá nesebecká láska.

Majko Polc

Majko Polc

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..výstižné sú iba tri slová: blázon, blázon a blázon!ShoutBoard od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  Moja maličkosťAll about LoveZo života starcaTrepaninkyŠpeciálna pre TebaFantázia v pohybeGod's movement

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu