reklama

Prečo ma volajú "Citrón"

hmm, .... zamyslite sa.....,že neviete. Tak čítajte ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Takže ty by si chcel(a) vedieť kto je to ten Citrón, čo?Zistíš to, keď si klikneš na obrázok a Citrón sa ti hneď ukáže.

Rišo Lintner
Rišo Lintner 

Tak a už to vieš. Som to ja. Story: Boli raz jedny majstrovstvá v ľadovom hokeji a ako každý rok som pozeral. Videl som dokrútku, kde sa Rišo Lintner priznal k tomu, že ho prezývajú Citrón. Neskôr na futbale s mojimi kamarátmi a hlavne Jokesom som len tak spomenul, že Lintner je dobrý hokejista a že ho prezývajú Citrón. No a viac už nebolo treba hovoriť. Jokesovi to tak prirástlo k srdcu, že ma tak začal volať a ostatní chalani tiež. Od vtedy ma prezývajú Citrón.PS: Mohlo to dopadnúť aj horšie, mohli by ma volať napríklad Banán alebo Kokos, atď., ale mne sa Citrón páči. Veď s Richardom toho máme veľa spoločné, hlavne náš krásny kyslí úsmev. Venované všetkým zvedavcom a milovníkom citrónov

Majko Polc

Majko Polc

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..výstižné sú iba tri slová: blázon, blázon a blázon!ShoutBoard od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  Moja maličkosťAll about LoveZo života starcaTrepaninkyŠpeciálna pre TebaFantázia v pohybeGod's movement

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu