reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Majko Polc

Majko Polc

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..výstižné sú iba tri slová: blázon, blázon a blázon!ShoutBoard od BlueBoard.cz Zoznam autorových rubrík:  Moja maličkosťAll about LoveZo života starcaTrepaninkyŠpeciálna pre TebaFantázia v pohybeGod's movement

reklama

Zo života starca

Tažké slovo pre mužské ústa

Majko Polc

Tažké slovo pre mužské ústa

Áno, priznávam sa. Mne ako mužovi sa veľmi ťažko vyslovuje to slovo. Pokoruje ma to. Robí ma to bezmocným. A búra to vo mne všetko čo si staviam. Neviem si naň zvyknút. Hrdlo mi zviera, keď ho chcem vysloviť. Veď je to len obyčajné slovo. Slovo ako tísím iných a predsa také ťažké na vyslovenie. Prepáč. To je to slovo.

  • 24. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Aj T- mobile má svoje muchy

Majko Polc

Aj T- mobile má svoje muchy

Vždy som hovoril: Dal by som zaň aj ruku do ohňa. Až kým som sa aj ja raz nepopálil na vlastnej koži.

  • 19. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
AKO SA Z MENA STALA NADÁVKA

Majko Polc

AKO SA Z MENA STALA NADÁVKA

  • 9. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu